Thursday, March 28, 2013

Sehangat asmara

Ada sapa layan cite ni??
Saya!!!!
Cmne ley tejebak??
Balik opis mbe opis udah ade donlodddd..
Duk ipoh xde tv...
Maka mari layan..
Saya sudah layan episod 12..
Saya start ari rabu...
Helooooo cepat bukan???
Malam tadi tido kol 12..
Ada esaimen saya ketepikan...
Ahhh malas nak pikir...
Well well...

Apa yg best ye cite nih??
Untuk aku adi putra..
Whyyyy whyyy so kiut n macho???
Rita cntik sangattt...
Badan je tembun sketsss.. tapi tak terlawan tembun aku la hahahahaha...
Oh ye kengkawan..
Novel dia saya sudah baca beberapa tahun lepas..
Ermm adaptasinya ok laaa... boley diterima..

Eh nak bitau ari ni kamiss...
Ada mesyuarat kat opis..
Saya da lepas jawatan..
Tah kenapa saya rasa ringannn sangat kepala..
Yee walopon SKT saya tahun ni markah koko akan merudum..
Its okayyy..
Saya nak rehat puas2 tahun ni..
Saya xnk besukan.. saya xnk kelab...
Saya xnk pape.. saya nk fokus keje...

Ahhh legaaa rasa terlepas batu kat atas kapla hahaha...
Ok da melalut.. dan mcm biasa...
Esok ari jumaat.. petang kitewww ade fisio..
Hohohooo... xsabar nyeeeee *pfftt
B u kena rajin p fisio nk cepat sembuh kannn...

Guys doakan i sehat...
Dah jom donlod sehangat asmara...
Layan k??
Jiwang gak aku ni... auww shuwiiitt shangatt puiii..

Love..
B ♥♥♥

No comments:

Post a Comment