Sunday, March 31, 2013

Pou the pet

Hehhe aku xto la kan.. skrg mmg musim org maib menda alah ni...
Pou si pet.. ermm org lain main da berlevel level...aku nih terkedek baru start main..
Terjebak sbb membe opis aku dok tanya..
Ko main ke pou..
Aku hanya mampu terkebil aje..
Maka yok cari dlm play store..
Ohhh digital pettt...
Pada aku sapa rajin layan karenah diaa...
Ok la.. ermm macam  aku kan.. kinda renyang..
Sebabnye aku banyak bg dia makan tido.. hahah
Gile pemalas nk jaga kannnn..
Ko bayangkan aku gigih main game semata mata nak bg pou ni penat..
Jadi boleh aku tido kan je..
Tapi tido nye kejapppp jee ahhh stresssss!!!

Ko kena bela dia bg makan..
Semua tu perlukan duit ye anak anakk..
Mana nak dapat duit?
Haa korang kena main game tu...
Kat game tu ada collect duit..
Knapa aku boley stay dgn pou ni??
Sebabnye game dia layaaaannn kot..
Xmenjemukan..
Eh lagi satu kalo korang bagi pou ni makan..
Badan dia akan gemuk.. then ada fat burner u ollsssss..
Best jd pou.. jap demok jap kuruih hoihhh strressss
Pastu bilik pou korang leh dekorate.. ishhh
Best ahh..apa lagiiii p donlod lekaihhh!!

Ok tu je nak update..k..bai

Muahhh

B ♥♥♥

No comments:

Post a Comment