Wednesday, March 20, 2013

Kena dera oiii

Semalam aku first day p fisio kat ipoh..
Hahaha
Mmg request nk jurufisio pompuan..
Mmg dapat laaaa...
Ok laaa.. tapi dia garang oi..
Xmcm kat manjung lembuttt je..
Memula duk dulu.. dia interviewww sakit mana pe semua..
Pastuuuu dia suh lay down nk bt physical check up..
Ok dia tekan kat bontuit ohh yess otot sgt ketat di situ..
Tekan plak kat betisss ohhh yesss masih ketat...
Seblom tu dia kata aku mslh tlg blkg..
Tapiii bile dia tekan otot bruuu dia tauu bukan mslh tulang...
Jadi buatla rawatan letrik as usual..
Best!!! Sebab kat ipoh lg byk cup sedut otot kat bontuit...
Kat bontuit ja 4cup.. mmg kasi liposuction itu otot la hahahaha...
Kat betis lagi besttt.. tarik kuattt kencangggg...

Abes je letrik.. dia suh terlentang plak..
Dia ajar beberapa senaman..
Utk kuatkan otot.. oii sakittt..
Yg mana sakit aku xbuat.. hahahahaa
Yg mana bantu lega sakit aku praktis dan dan tu juge...
Sekali dia tekan tepi pusat.. check otot depan kot..
Makkk aihhh dia tekan mcm org urut.. sakittt meraung akuu...
Masa tekan tuu kaki kat betis ada la rasa kebas...
Bitau dia.. dahhh dia kata ada masalah saraf juge...
Hmmm redhoo..
Xpela.. ingatkan setel dahhh.. rupenyee disuruhnye aku naik beskal..
Kayuh oii.. bayangkan le kaki aku nih jalan pon hengkott baru boleh menapak udah suruh berbeskal..
Hahahaha mmg ngelat la.. kayuhan aku pongg selowww je nak dpt satu pusingan tu..
Kena buat selama 15min ye..
Bape kali aku stop... peluh dibuatnyeeee oii..
Peluh bukan eksesaisss.. tapi sbb nahan sakit..
Adoii adoii...

Utk minggu nih aku da xde da fisio...
Minggu dpn plak..
Naseb aku dpt 2x utk minggu dpn..
Nak cepat baik n jalan xbgkok...
Kalo temujanji fisio nih ikot jurufisio nye kelapangan...
Walopon dia garanggg tapi sgt undrstanding utk bg laluan kat aku utk buat fisio 2x nxt wk..
Abes je cycle tu.. pi le jmp dia balik nk amik nxt apointmnt..
Ingatkan da bes da.. sekalii di ajo nyee senaman...
Adehhh sakitttt...
Balik umah je malam tadi sengal kaki.. baring xleh duk xleh...
Kasi tuam kaki.. kuo angin legaaaaaaa...
Pagi tadi banhun badan senget..
Pas mkn ubt baru ok tahan sikittt...
Nih da tengahari alhamdulillahh sengal manja..
Tapi kengkadang kejung juge...
Jalan pon very limited... satu hala ke toilet ok.. balik dari toilet hehehe nenek kebayan..

Sila doakan otot saya xkeras... bio kendorrr aje..
Doakan yg baik baik sahaja...
Ok ye.. nak blanja gambo...

Bye..
B ♥♥♥

2 comments:

  1. Hahahaha......padan muke..hee...:-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa da tau daaa sapa komen niii..
      Misti jurufisio ai yg gojes tuuu..
      Kemaaaaaaaaaaa wooohoooo

      Delete