Thursday, June 6, 2013

Hobi aku.. hobi korang?

Hahahaha..
Hobi aku dari dulo sampai laaaa nih..
Apa?? Apa???
Novelllllll ;) teeheeeee
Hobi nih memang aku sukaaaa...
Tambah tambah kalau masa nak dekat exam..
Lagi jadi kegilaannnn...
Hahhaaha bersetan sangat hobi ini...

Sejak sakit bulan mei ritu...
Aku xde laaa buat apa..
Dok la repeat novel yang mana ado..
Sampai laaaa aku bukak website karyaseni..
Haaaa ada novel baru yg aku rasa best...
Makaaa mari zasss purchase...
Kau tahu mak jemah... tak cukop karyaseni..
Aku pi bukak penulisan2u pulokkk..
Heyyy ada syamnuriezmil nye latest novell..
Hoiiihhh my fav novelissss.. wajib purchase!
Maka zassss lagiii...

Aku suka beli online bukan apa ada diskaun 3hengget..
Oooooo 3hengget ja?? Hellloooo gi popular pon lom tentu kau dapat potongan itewww...
Free postage lak tu..
Cumanye aku prasan karyaseni sekarang servis kinda lambat...
Duno whyyyyyyy.. selalu kalo aku purchase.. within 3days pin pin pin depan umah da...
Nihhh a week ok!!!
Naseb bebuku tu da sampai arini...
Kalo x... da fonggg maki jugeee.. *ewaaahhh xpadan ngan sakit* keskeskes...

Ramai yg suh aku baca cecepat teduhan kasih tu...
Yelaaa tgh hot ye kat tv...
Baikkkm nanti den da bes bacaaa..
Den lotak entry kat sini yooo...
Ewahh fefeeling rembau most wanted... *abg kj*

Eh okay...
Hav a blast thursday!
Do pray for my health..
Love,
B ♥♥♥

2 comments: