Wednesday, June 5, 2013

Fisio dayyyy @manjung permai

Weeeehoooo
Kali nih fisio kat manjung..
Ya awang kenit pulang ke gagang...
Masalah kali nih seems critical...
Sebabnye kannn i is guna wheel chair...
Before gi fisio makan pain killer..
3hours before gi fisio harus makan..
Kalo x menjerit ketika fisio...

Oh ye nak bitau treatment kali nih pon berbeza....
Bukan saja treatment malah jurufisio ku pong berubah...
Weeeehoooo pengalaman baru ye...
Tapi arap kat ipoh nti jurufisio xberubah..
Sebabnya da rasi ngan si dia...

Treatment kali nih masa first day kena letrik as usual..
Tapiii sakit oiii...
Macam kena pe tahh..
Walhal volt yg dikenakan takdela tinggi..
Kat ipoh wa rilek ja 30v...
Yg aritu kannnn main belas je pon wa da nanges..
Choiii ilang macho waaa...
Jadi jurufisio aku ni buat la xperimen..
Dibaginye ais...
Perghhhh sejuk oii tapi serius legaaaaaa banyaakkkk...
Kengkonon nk buat wax...
Tapi jurufisio aku dok tgk muka aku pucat...
Balik jele jumpa next hahahhah

The next meeting which was on friday...
Dapat pulak ngan big boss fisio sini..
Dibaginye ice n exercise...
Exercise rolling n cycling..
Hahhahaa balik dapat saguhati...
Ngilu bawah peha n lotot...
Heaven yaaaaaa sakitnyaa!

Next meeting plak on last monday..
Dapat jurufisio lain plak sbb jurufisio aku pi wad..
Heyyyyyy.. buat ultrasound pulokkkk..
Macam tikus aje wa nih di experiment kannn..
Ikot jelaaa.. last treatment aku xserasi ngan ultrasound...
Kali nih buat juge... pas ultrasound aku kena letak ais pulok...
Pastu balik juge...
Kannn xde exercise... fuhhh legaaa...

Yerrr next meeting is todayyyyyy...
Jurufisio aku masih di wad...
Jadi sapa gantiiii???
Big bossss... *pffttt..
Ku boleh bayangkan harini cmna...
Ok marii kita mulakan hari kita dengan letak ais...
Then kita ultrasound pulok..
Waaaaa mcm heaven jaa ini hari...
Senyum sampai ke tinge dah aku nihhh...
Arinih dapat band utk regang kaki besama krim panas heheheheee...
Ingatkan da balik...
Sekali kauuuu nama pong big bossss..
Harusla exercise...
Hoihhhhh.. disuruhnya kakiku di rocker..
Ok kacang n xde payah sgt...
Ok mari layan...
Pastu dikuo kan bola...
Hmm kena golek bola anti clockwise n clockwise...
Hmmm da start sengal da woiii...
Hengatkan setelll...
Nih tgh cycling pulok....
Haihh laaa...
Arap pas nih abes dahla...
Aku sgt mengharap sesi dera ini cepat end...
Yerr aku sambil fisio aku hapdet belog..
Even dia kata no henfon..
Ada waaa kesahhh...
Wa buhsan hoiii...

Dtg fisio pakai wheel chair..
Yer skrg mslhnye aku xleh jalan lama...
Sakit bawah peha n lotot...
Lagipon fisio nye jauhhh dari tmpt drop by...
Unlike ipoh... so best... xsampai 10langkah da msuk tmpt fisio nye...
Hohoho puji ipoh jeeee.. ye saya rindukan ipoh..
Erm kengkawan.. sila doakan saya cepat sembuh..

Saya baaaanyak nk buat nih..
Time is running out bak kata muse hahahahaa...
Ok la tu je...
Nah belanja gambo nak??

Love B ♥♥♥

2 comments:

  1. spe nme fisioficer ko tu
    ?musti fizo kn..kn..kn?hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahhaaa kalo fizo omar...
      Wa malu beb sebabnyeee tunjok buntuitttt..
      Kahkahkah...
      Awex brooo singleee...
      Lu nak???
      Ok nti aku mintak no...
      Setell!

      Delete