Sunday, June 2, 2013

Addicted hoihhh

Been away few weeks..
Bukan holiday... but again sakit..
Yeahh kalo korang jemu cite sal sakit...
Aku lagi jemu ngadap sakit yg xsudah nih..
Kinda fed up... redhoooo and nak sakit?? Ok silakan...
Malas nak melayan.. dapat new simptom!!
Ngilu di tumit n bawah lutot certain times..hmmm.. dun ask me when im gonna be ok..
Just pray n hope all iz well..

Okay mende nak stori is candy crush saga..
Apakah??
Kinda game.. sooooo beshh..
Sampaikan before dis main xconnect fb..
Sikalang da terdesak nyawa.. haaa kasi konekted laaaa fbbb...
Heyyaa u out there.. sila beri nyawa!!
Saya baru main level 33..
Junior bukan??
Ada aku kesah.. asalkan aku main hahaha..
Oh ye aku pasab bila aku da nak menang je level tuuu..
Dan dannnn laaa game over.. sabotaj sgt tau game ni...
Dalam duk mc ni aku buhsan oii..
Dulo bertahan jugak bangun n jalan..
Laaa ni terlantar je.. nak gi fisio ke spital ke kena makan pain killer to survive..
Helllooooo sila bertabah!
Tekanan??
Jgn ckp laaa mental fizikal jiwa sume aku tekanan.. tinggal lagi iman je kuat..if not zassssss kill kill die die laaa.. huh

Eh dahlaaa.. niat nak meriak candy crush je..
Terluah emosi plak..
Ok bai..

Much love b ♥

2 comments:

  1. sabo jelah tombak....

    ada hikmah disebaliknya.....

    damdamdum bunyi mercun...

    ReplyDelete
  2. Tahle tomyam...
    Hurmmm nk raya dah yeee...

    ReplyDelete