Thursday, February 20, 2014

Kemarau kering

Seperti yg kita sudah maklum..
Skrg ni cuaca nye panassss..
Kering....!!
Kalau hujan pun sekadar seploh minit..
Then panas bahang balik..
Walau apa pun.. mari bersyukur..
Bila cite pasal panas nih.. mesti kome rasa badan terrrrlalu kering kan?
Macam aku minum berliter liter satu hari...
Tapiiii badan tetap rope span.. abes disedut nyeee ayor dalam badan...
Panasssss.... aduhaii..

Dulu aku kan amik supplemen ephyra...
Masa amik tu badan aku sedappp je rope nye..
Setakat kering kering ni tak de jelma wehhh..
Dari segi tenaga perghh mahveles!
Tapi... sejak disahkan hamil..
Aku stop makan ephyra..
Memula aku just rasa badan tak bermaya sangat..
Tapi nih da masuk lapan bulan meninggalkan ephyra...
Hukhukhukkkkk kulit aku kering.. pecahh pecah.. huwaaaa :(

Frusttt ok.. tangan aku mcm org tua dah..
Terpikio juge apa yg sbbkan kulit aku pecah pecah ni..
Nak kata mendobi guna tangan... harrr harrr harraaammm...
Basuh pinggan aduhhh jauhhh sekali..
Jadi aku simpulkan sebab cuaca...
Badan aku kurang lembap..
Itu sebab kulit pon dah rupe apa..
Takpe redhooo..
Ini pembakar semangat!!
Laaaagi semangat aku nak makan ephyra pas bersalin ni..
Oh ye sabar la hati.. 3-months-to-go je lagi..

Nak ke tengok kulit yang fecah fecah itewww??
Here we go!!!!

Love
B

1 comment:

  1. takpe...dah tak lama lagi tu.
    pasni mandi terus ngan ephyra.

    ReplyDelete