Monday, July 1, 2013

Ramadhan is coming and u shud change

Well heelloooooo!
Amboii skrg nih hapdet setiap  senayan..
Kebetulan sangatttt..
Erm sbenanye xde pe nk hapdet..
Cuma dah july kannn..
Weee aku suka july..
Sebabnyeee aku baby julyy..
Hermmm gulpppp makin dekat nihhh..
Apa yg dekat??
Bulan pose larhhhh..
Best kann da nk pose..
Rinduuu bau aym percik..
Huuu rinduu nk g bazar..
Arap2 kaki oke la.. nk g rayap bazar..
Fuhhh musti letih bila balik manjung..
Tahun lepas keta aku kena sagat..
Sagat lari...
Depan umh ada bazar.. org bwk keta ikot dan je..
Malu je sebab mostly yg dtg malay n muslim..
Tp attitude ke lauttttt..
Yg xsabo nye.. yg penting diri nyee..
Memang dilema bulan pose kat manjung..
Xsukaaaaa.. patotnye dorang pi park keta jauh dari umh org kan...
Tapi yelaaa lumrah manusia.
Kalo leh park depan gerai lgi baguss..

Moga ramadhan yg kian menjelang nih beri kesedaran pd kita semua..
Pada yg ada habit penting diri di bazar ramadhan tuuu bawak2 berubah n pikirkan org lain sama..
Azamku moga ramadhan kali nih beri makna yg lebey mendaaaalammmmmm pd diri nih..
Eceyyyyy..

Oh ye.. sy da start koje.. weeee..
Ye skrg kaki sakit laaa...
Saya arap esok sy g kojeee...
Aaaminnn..
Ok buddyz doakan k...
Love
B ♥♥♥

2 comments:

  1. amboi....smlm ngata aku pasal ayam percik.....ropenya tombak pon ngidam...cehhh...haha

    ReplyDelete