Thursday, April 11, 2013

Tudung 3 layers bukan kuih lapis yeee

Musim fesyen tudung dtg lagiiii..
Xde la baru sangat..
Lama da kot..
Sebab kan aku bru je masuk koje..
Makaa tgk deme sume berlayer layer tudung haaaa...

Apa istimewa tudung ni??
Satu layer wane bebeza..
Color blocking konsepnya..
Banyaaaakkk faedah..
Satu tudung leh pakai recycle utk seminggu.. perhaps!!
Sebabnye wane banyak jadi tuko baju je...
Itu kalo malas laaaa khennn...
Ermmm aku suka tgk org pakai tudung ni..
Tapi aku xsuka pakai hehehe..
Sebabnya i is malas...
Kalo nak pakai tudung nih kena rajin iron setiap layer tu..
Aku ada 2layers je tu pon tudung syafaat le...
Arap beli seniri nan adooo...
Jenuh nak pakai tudung tu...
Sebab kena ejas bebetui..
Maka org mcm aku layak pakai tudung biasa je..
Sweet n adorable... puiiiiiiii puji diri sendiri..

Bila tgk org pakai kat opis ni... terasa nk pakai juge tapi mengenangkan nk iron..
Kenangkan tahap rimas nanti aku redhoo..
Wateva ponggg sesapa yg suka tudung ni bley la purchase ye..
Range harga dalam 70-90hengget satu..
Kat mana nak dapat??
Jalan tar ada.. nak anggun fareeda...
Hehehee

Eh nak tgk ke tudung layer 2lapis ai???
Jgn muntah ye...
Heeee

Ok tu je nk hapdet...
Rasa lama xhapdet...
Rinduuuu hihihiikkk

Ok bai..
Love..
B ♥♥♥

2 comments:

  1. Cik balkis yg adorable..,klo awk pkai mesti kiut sangatt.hehe ape2 pon saye ada menjual tudung 3 layer,sapa nk bli blh tgk fb saye MyLuminousBazaar,hehe tq pomot2...-bett bettman

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey betty!!!
      waaaa idak tau kamu jual...
      okey bisa nti ku jengukkkk ye...
      hehehee..

      bisnes woman bejaya nih! :)

      Delete