Friday, April 12, 2013

Fisio Day Todayyyy

Haluuuuu salam jumaat guys!!
Ariniii i is fisio..
Hhehehee fun fun fun walau sakit didera...
Ohh fisiotherapist ai da xgarang..
Mungkin sebab aritu saya memiliki tudung baru yg sama dgn dia..
Maka dia sedar bahawa taste sama...
Jadi kami sudah bersahabat baik...
Everyday of fisio is funnnn hangattttt..
Woohoooo!!!

Sakit kaki saya alhamdulillah getting better!
Improves a lotttttt!!
Dulo jalan pon susah.. sekarang alhamdulillah laju sikit jalan nyee..
Ada certain times sakit bangattt..
Xpe mari bertahan hehhee..
Rawatan arini dimulakan dengan beskal...
Kayuh sampai bontuit kematu selama 15minit..
Ohhhh sangat laju kali...
Boleh kayuh mengalahkan azizul husni awang hahahhaaa...
Kalo dulo masa first time..jenuh nak abeskan satu kayuhan....
Alhamdulillah izin Allah.. memang syukurrr nampak perubahan itewww..
Tak sabau nak sehat sepenuhnya... ;)

Puas berbeskal... aku selamber kuo dari gym...
Nunggu turn untuk elektrostatik pulok...
Ohhh kat dlm jabatan fisio nih ada bahagian dia..
Bahagian gimnasium.. elektrostatik..hidrostatik..jurupulih anggota..
Hellooooo ada library jugakkk..
Bab budak praktikal.. sangat bersepah di sini..
Malangnye xde jejaka anak ikan hotttt pffttt!!!!
Okay arini i is buat elektrik kat pergelangan kaki and betis..
Situ sakitnyee amattt menggerit ulu hati!!!
Makan pain killer kebassss...
Xmakan pain killer aku keriut nahan sakit...
Jurufisio aku kata aku byk jalan...
Helllooo youuuu i xjalan banyak pon...
Pi makan pi toilet...
Dia suh kurg makan.. hahahhaa funny la you niii..
Kurang makan?? Naaaa mungkin heyyy...
Hobby sekarang... makan pagi makan tgahari... wajibbbb...
Malam je aku skip..
Tapii nan ado ciri kurang lemakkkk.. puiiiii...
Menchikkkk!!!

Ermmm nak tgk gambar alatan x???
Hapdet gune fong gambo kat bawah le...
Pepandai le kome caption kan ye... hihihikkkk...
Okay tatatatatatattaaaaaaaa...

Love..
B... ♥♥♥

No comments:

Post a Comment