Wednesday, April 3, 2013

Kulit floless tiada lagi cracked heels

Bila berbadan comel ni.. akan ada masalah..
Masalah cracked heels..
Tambah plak kaki alaaaa tomeyyy kechik jerrr..  hehehe badan gabak kaki kecik.. penguin gituu..
Ehh ai cakap sal ai okkk..
Penguin pingu.. ke pororo hahahhaa...
Ok back to topic.. bila ada cracked heels ni..
Self confident lowww sangat..
Bukan apa.. aku ke opis bukan nye pakai kasut tetutup.. *dulu zaman xsakit kaki lerr*
Kalo kai heels ke wedges ke nmpk tumit kaki tu..
Adoii maluu lagi menambah malu bila kat rekahan tumit tu itam adoiii...
Aku mmg ada masalah kematu kat kaki..
Kematu tu jenis kulit kerassss kat tumit plus rekah...
Jadi sgt hodoh ye..

Tapi kini setelah jumpa solusi...
Saya amat berpuas ati ye..
Bukan sahaja kaver tumit kaki..
Malah ianya juga beri tenaga dan membuatkan kulit saya berseri...
Saya perasan kulit saya lain sinarrrr nye...
Bab muka.. saya perasan bila saya amik supplement ni..
Muka saya jadi pinky gebus gitu...
Apakah supplement itu???
Jeng jeng jenggg..
Ai is amik ephyra..
Mungkin korang pon da kenal ngan produk ni..
Aku beli ngan kak diana ishak...
Selalu aku beli time promosi..
Haaaa skrg tgh promosi..
Sekotak ada 30 sachets rm 197...
Kalo normal price rm228..
Go n grab now!!!
Aku makan xlarap...
Mende mahal jadi sila berjimat..
Aku amik ephyra ari keje je...
Sebab bg aku tenaga... puassss...
Hehehe...
Selain itu cara bancuhan nya senang...
Guna air sejuk boley.. suam pon bley..
Masa aku duk umah cuti sakit ritu aku makan ngan susu..
Uuu sedapppp mcm makan tuti fruti gituu...

Kesannya setelah amalkan almost 3months...
Tumit kaki saya da licin...
Da xjijik da nk pegang..
Dulo tgk pon tensi...
Sekarang siap belai2 lagi hahha...
Xde guna losyen... xde guna apa..
Cuma ephyra... memang berkesan..
Alhamdulillah...
Mak aku pon makan.. kan kulit orang da berusia ni kann kedut kedut kat tangan..
Haaaa hilang okkkk...
Saya amat syorkan...
Apa la salahnya spend some of ur money utk kesihatan n kecantikan...
Ewahhh cara pomot mcm cantik sangat kannnn
Hahahhaaa...

Ok tu je nak share ngan u ollsss..
Apa lagi.. sila terjah kak diana ishaak @ green apple.. nak link ke??? Nahhh
www.comatosewithbraindamage.blogspot.com

Xpon korang pon bley purchase ephyra dgn peej burhan...
www.peejburhan.blogspot.com

Dua dua dealer nih tgh pomosi ye. 
Go n grab while u can bebey...
Tadaaaa bai...

Nah kite share gambo cara bancuh ephyra kekekkee..

Love..
B ♥♥♥

2 comments:

  1. Kalau payah nak bancuh, masukkan dalam botol. Akak pakai botol mineral biasa je. Goncang lebih kurang pastu minum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooooooooohhhhh kak di jenguk blog i..... *lompat bintang*

      ;)

      Delete