Tuesday, December 11, 2012

trend sangattttttt

haaaa
nak cite apa ye...
ermm saya nk stori pasei AEON Manjung boley?
sebab aritu saya tergatal pi jejak jugak petang sabtu tuuu (8/12/12)
buhsang duk umah... xbuat pe.. chanel tb pon sesaaakkkk dada...
decide nk makan eskem tepi laut kat lumut...
tapii lumut jem plakkk petang tu..
ok, mungkin org lua dtg khennn...

so kita balik... on the way balik.. si bongsu (danggy) ajak leee p AEON Manjung..
naseb masa aku jejak dalam kul 615 ptg giteww..
dgn harapan bio la manusia kurang...
gigih masuk.. tapi bukan cari parking di bawah ye...
naik roof top haaa....

 nih pintu lif..
kata blogger harusss lerr snap okey...
org yg tgk aku snap konpom ngata i jakun yuuu..
takpe.. demi bahan blog.. sanggup nyah!
sama je ngan AEON stesen 18...
tapi i lagi suka AEON 18 sebab ada bees..
so somel :)

 bile berjalan tanpa motif.. 
harusla menggagauuuu..
jadi.. nampak ader tutti fruiti..
harussss laaa kita pekena!
flavor of d week ialah Vanilla n Chocolate..
Topping kita amik fruiti flakes n almonddd..
slurrppppp.. tgh naip nih aku ngidammm...
hoihhhhh
hasil pelaburan RM 14 :)
cup biasa.. kongsi berdua..
puas ati si bongsu.. :)

 nampak tempat istirehat tuuuu...
ermmm kalo ada burung mcm stesen 18 kan santek...
mungkin dia bolum letak kott *positif positif*
tapi org manjung jarang duk sini.. 
depa suka duk kattttt... haaa nt tgk tau!

 ehemm wajibbbb membaca ye org manjung...
tapi ok la aku tgk dalam dia..
cozy gilos...
kalo sesapa malas nk jenjalan da...
sarankan y'all dtg sini...
baca buku.. teman anak..
berfaedah y'allllllssss

haaaa nih le tempat duduk faveret....
ader je org duduk...
hehheee... berdepan dgn library tuh..
adalah johnny stimbot...
auuuuuwwww kini lepas ngidam bile balik manjung weeeee!
xsabo nk p makangggg *lap air lior lagii*

 masa nih dalam pukui 645...
yeee setengah jam je aku tawaf ini kompleks..
hanya 1 tingkat aje...
parking pon hanya ground aje n roof...
okay la..
cume ada satu aku xpuas ati...
jap g kome nengok...

 kasi close up skettttt

 nih mender nihhhh...
bonggol eh nama dia? ke ada nama saintifik lain??
ntahhh aku panggil bonggol..
motif untuk slow down keta...
tapiiiii tinggi nyeeee kau nyahhhh...
naseb laaa keta aku nih tinggiii le juge...
even aku naik ke'lowered' keta tuh masih xsagat...
tapiiiii aku leh bayangkan kalo aku naik keta mak aku...
konpom komeeee...sreettttt...

kebanggaan kami warga manjung...
dulo hanya ada fajar a.k.a the store...
then billion dekat lead view hotel..
ituponggg da dibesorkann sebelah workshop lian hup tuu...
then tesko komeee...
haaaa jayen....
sekarang AEON...
banyak pilihan bijak membeli... 
betul?
 ini pon aku tgkap??
kihkihkih.. bolum function lagi..
free parking till 23rd of Dec.. *if im not mistaken leee
hehehee sama kan tempat bayo parking nih??
sama dgn AEON ipoh... GM ipoh.. kihkihkihkihhhh...

 one offff the feveret place!
harus kunjung bile da siap!!
wuuu tatau kenape saya sangat sayang manjung...
kalo balik dari ipoh tuuu..
sampei kat trafik lite kg. sitiawan tuuu wajib bukak tingkap keta..
hirup udara manjung *konon wangiiiiii n segarrrr*
kihkihkih batak ye? aderr mak kesah nak?? *nan adoooo* =p

 klik utk tumbesaran...
antara tenant and barang yg korang leh dapat dari AEON Manjung...
adik aku konpius pesal kedai makan banyak sangat...
danggy..sila datang AEON 18.. pasti kau lagi kagum nokkk..
lagi pening nk makan apa...
dari GF sampai 2nd Floorrrr...
perghhh berderetttt 

 sama juge.. sila klik utk tumbesaran...
antara GF and 1st Floor..
aku suka GF lagi kot...
sebab???
suka hati kitewww lewww =p
*sila lempang*

masa aku turun padang..
MB dah rasmi AEON nih...
ermm saya lagi sukaaa kalo ade belon belon tauuu mcm AEON 18..
tapi xpe... less is more khennnn...
simple jee deco dia.. tapi.. saya vangga dgn AEON Manjung nih..
sekurang-kurangnya ada pembangunan yg tidak akan menyebabkan kesesakan di Ipoh lagiiii...
*phewwww lega!

itu saje cite saya..
panjang kan?? 
kateee buhsann i xhapdet...
haaa amik u...
rasakannn... jgn jemu dah!
ohh ye dun forget drop me comment ye...
akan dapat souvenir *tipuuu je*

oh ok, sambung keje...
baru ati puassss da publish...
slalu draft je...

k, bai...

XOXO, (bajet Dian, istanbul aku datang)
B

hahahhahahaa fitam!

#sayangMANJUNGketatKETATmuaaaxxx

2 comments:

  1. Bilagak seh lu!!!!!! hahahahahaahahahahhaha saman dia saman aqish!!!-ika comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. thoqqqqq harusss belagak thoqqqqqq...
      ika somel sangatttt!
      btw, tengkiu komen...
      tader le berabukkkk kehkehkeh

      Delete