Monday, December 3, 2012

Hormat?

bila sebut hormat..
apa yg terlintas kat kapla otak korang?
kalo aku.. mender yg terlintas...
hormat orang baru orang hormat kat kita...

aku tatau korang cmana.. tapi itu cara aku...
sebab kalo kita jeeee yang dok mengharap org hormat kita...
jawapannya FACE PALM laaa kan..

cerita pasal hormat nih..
zaman 2012 nih... dah nak abes pon..
masih ader org berfikiran u have to respect me firstttttt...
wadefissss y'allsss???
ohh zaman unibersiti ke sekolah keeee... boley laaaaa...
heran aku pesal ye mesti ade pemikiran cmtu?
nk kata kolot kanggg siannnnn nengoknye...

ahh xpela... jangan dihiraukan..
pesanan khidmat masyarakat hari ni...
kita harus hormat org lain dahulu....
barulah beribu-ribu lemon orang akan hormat kita..
semat dalam jiwa...

AKU TAK GANGGU KAU...
MIND YOUR OWN BUSINESS YE?

mak pesan sarang tebuan jgn jolok...
kang merana....
*urut dada*

chalo!

entry utk bulan disember start dgn #sentap!

bye ols~

No comments:

Post a Comment