Tuesday, December 4, 2012

Dulu.. Saya Pernah.....

Bagaimanakan ku mula dan apakah kata-kata
Yang indah untuk diabadikan (kengkunun nk jadikan memori laaaaa)
Tiap wajah berkisah, tiap madah bererti
Manakah ilhamku???? (blurry)

Cahaya di matamu (o_o) *bling bling* cash money ;p
Senyum di bibirmu :) *duck face*
mengukir seribu tanda pertanyaan????? soo shuweeet you!
Mungkinkah kau jua dalam kerinduan (harap sgtttt kau rindu)
Di saat begini aku merindukah (im totally missing u like crazeee)

Berhelai-helai surat, terbiar di depanku (malas nk buat koje)
Tak dapat aku utuskan... ku ramas semua
Dan ku buangkan (gempak okkkk buang!)
Jauh dari pandangan

Lalu aku kesal... Ku kumpul semula (takot kena marah ngan bos)
Tak dapat ku nyatakan apa yang ku rasa (ati nih dag dig dug)
Jika engkau tahu di dalam hatiku (silaaaaaaa tahu!!!!)
Mungkinkah kau sahut jeritan batinku (ohhhhh chintakah?)


#lagu nih menjadi playlist wajib saya sekarang....


M.Nasir ~ Suatu Masa


p/s : kalau la u tau apa ada dlm ati i.. mesti u pengsan :)

#kissghendookamoo!

No comments:

Post a Comment