Tuesday, April 3, 2012

Really Spoil My Mood!

okey merempan pagi selasa!
yeee aku benci orang yg depan aku.. "eh, aku suka kau la"
belakang dok ngata aku pembodek bagai!
heelooooooo ekskius me!!!
aku xbodek n xampu sesapa...
u better watch out ur mouth little brat!
serius shit mulot kau tuhh macam puaka ye...

entri nih mmg khas utk kau!
yeaaa kau tak puas ati ngan aku sbb aku byk gelak ketawa ngan bos aku..
so what?? aku semua org pong aku cakap....aku sembang...
evrybadi i treat the same! yeahh aku malas nk ulas lelebey...
sapa kenal aku tau la aku cmana...
oh dem! aku benci duk ngan org yg narrow minded nih!
bulllllset sangat!

aku rasa kan.. muka kau tuh sepatotnyaaaaaa dicalitkan ngan taik!

jelita woot woott

ok, done entri lepas geram bye

#gojesdahilangkawansorang

5 comments:

  1. bile dah adik ngan kakak tu memang tak pegi jauh... aku baru lepas meroyan ni turn kamu plak... anyway itulah jp_ _ perak!!! ;-P

    ReplyDelete
  2. mmg kena merempan di blog..lantaklaaa kalau empunya diri mau sentap lalalala~

    ReplyDelete
  3. sabor....mak, kan pemandangan kt depan dah selesa skrg. Udah ke langit org tu.

    ReplyDelete
  4. masalahnye ini kisah takder kena mengena ngan orang yg di langit itewwww~

    ReplyDelete
  5. Laaa...ingatkan mak ckp pasai org tew...habis tew saper pulak? pening bila mikior pasai mak ni...bukan apa takot mak semputttttt, mak kena jaga kesihatan tu.

    ReplyDelete