Tuesday, April 17, 2012

kalaulah........

idop nih akan menjadi mudah sekiranya perkataan KALAU itu benar-benar wujud dan terkesan!!

KALAU laaa aku xkeje kan best...
KALAU laaa aku xyah p klas kan best..
KALAU laaa aku kaya kan buley shoping ajeee
KALAU laaa aku da abes blaja kan xpayah turun KL tetiap minggu..

ohhhh aku benci KALAU... seolah beri harapan palesu kat aku...

ya.. syukur dgn apa ada..dan bykkan bersabar...
xde cbrn bukan hidop namanya.. *hmmphhhhh tarik napas dalam-dalam

ok, stori banyak tapi mud nk karang xdo..

semalam APC (16 apr)... ye... anugerah perkhidmatan cemerlang....
however... aku dapat 2 anugerah peramah dan ceria... anugerah karaktor namanya...
tq pada voters.... ailebyualls..

ai dapat banyak tupperware yuuu....
xsabar nk guna bawak bekal roti sapu mentega kekekee..

ok chalo bhetty!

#gorjesrinduSRK!! *tetibe*

No comments:

Post a Comment