Tuesday, April 10, 2012

AEON Station 18, Ipoh

yeee kite mulakan crita ari nih dgn lawatan tapak aku kat aeon baru yg dibuka kat yeepoh nih... 
aku gi malam hari bekerja..
kurang la sikit org.... 
skalik masuk itu tempat aku terasa mcm jenjalan kat KL..
konsep mcm kat Midvalley...
serius! mcm i kenot believe that ada mall yg cenggitu kat area umah aku kekeke..


 memula kita carik parking.. ye anak-anak.. dah dapat parking sila tgkp gambo..
mak ada masalah lupa ingatan..
al-maklumlaaaa ini mall dah rupe cm kl hehehee....
*da mcm aku p ikea okeyyyy*


elok je aku sampei... aku disambut oleh gajah pinky...
somel sangat.... hehehe
layan gambo...

 ini laaa yg pink elephant hehehee....
maaf gegor sebab dia terkedek kedek henjut kiri kanan..
*aku tatau apa motif dia perlu gerak²*

harusssslaaa mesti ada gojes ngan gajah pinky....
*mcm mak n anak*
teeeheee ^___^
ekskius the budak domok baju cekelat itu.. dia pon sama ghairah mcm aku kekekee


lepas je jumpa gajah.. aku pon start la survey..
apa kedai ada... apa mende best...
oklaaa tapi pada aku dah rupe gabungan Ipoh Parade ngan Jusco Kinta City aje...
branded thingy n fancy thingy stillll aku kena carik kat jesko lama....
Fossil cun barangannya...tapi byk kpd korporat imej aje...
nk hand bag yg fancy atau beg fancy² xde yeee...
heheheheee

merry go round bebeh!
aku kalo org tak ramei malam tuuuu konpom weyhh aku da naik
*fedulikssss*

kau pandang atas kau nmpk ini beruks...
somel kan kan kan...
oihh pandai deme tarik perhatian tau!

kau pandang atas lagikkkkkkkk belon!
ajenyeee mewah kome!!

sambil jenjalan terjumpa colleague...
abg sepoy marcello...ngan family..
*ekskius yaya tgk mak feliks*
first time dia tgk pompuan camwhore gegila kekekekee....
yaya nih suwit sgt... nmpk sombong aje tapi sgt somel bila dia gelak tau!
i very loike dis gurl!


antara landskap yg disajikan...
ada fokok kurma bersama itu burung lerrr...
santek n very nice!


seee... tempat rehat dia di bawah pohon kurma...
sangat best! siap leh silang bersila okkkk...

warga tua yang menemani mak...
mengubat jiwa lara bersama...
left to rite...
eno n eja..
dua² TAKEN...
aku je available..
sekian!


haaa itu ajeee ending cite beta...
balik aku tapau sama tako tao octopus...
setel nyummeh!!

gendang gendut ali kecapi...
buncet perot, hati mak susah lagi!!


#gojesmemainbanyak!

2 comments:

  1. mak oiii..pegi x ajak punnn...nak itut jugak. Nak naik merry go round.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaaa naik merry go round? smlm pi sudah takda.. dannn parking dah bebayor lalalaa....

      Delete