Friday, March 23, 2012

kenangan indah?

 Hi Alls! sehat ke? lamakan xhapdet! adoiii konon blogger tegar tapi jenuh nk hapdet! al-maklum bila koje dtg.. atee mcm tsunami banyak nye... nih da rileks.. kita slow melowww hapdet ye.. stori byk! tapi xtransfer lagi gamba kat pc! haaa tegar sangatttttt kan nk jadi blogger.. hamikkk!!

tadi godek2 ada la jmpa gamba masa aku prektikal kat Majlis Perbandaran Manjung (MPM) dulo....
best gak usha.. terkenang zaman jahiliyah dulo dan betapa kuruissss nye aku.. *nanges lelaju*
aku masa pektikal kat MPM aku patut masuk Jab. Perancang Bandar...sekalikk budak pektikal jab tu banyak hokay! bayangkan dari UiTM aje 4 org... kitorg ingat kitorg aje...
skalik hamik!!! budak USM 3 org... budak UTM Skudai 1 org... budak UiTM Shah Alam landskap 1 org...  *semestinya yg sorg itu asek kena buli*

aku ngan sorg lagi kena p tugas kat OSC... One Stop Centre! well... byk pengetahuan dpt n xplore donia submission kikiki...
buat update portal OSC.. mmg best! sampai dah berangan nk keje ngan OSC *daydreaming xkena duit*

layan gamba jom?!

 haaa inila semuanyee.. *aku sgt innesen rupe di situ*

 
 ini namanya kak sarah.. anak 2 org dah kot skrg... zmn dulo baru 1 org aje hihihii
  yang baju biru tu LIA... kawan yg juga tercampak ke OSC... ok, tunangan org...
aku? not available.. DON DANIYAL da kaveat aku muahahaha

 haaaa yang nih TA nana... TA Civil OSC... sempoi abes... 
sekarang merangkap osemate ai okkk..


 senyuman manis nih milik TA Rosli... dia nih TA archy..
sweet kan? mmg penyejuk atau magnet ai utk ke MPM okk *semangat*



 yg nih plak namanya Zaharani... panggilan manja Abg Zi...
best! penghibur n sgt ceria juga penyeri OSC...
sampai skrg tak tukar unit kalo xsilap hehehee...

 abg sharul yang atas nih... sempoi.. org ganu.. tapi dah taken ye!
selamat dah kawen pong hiks!


 OSC di hati! konon abes stadi... nak la keje ngan OSC skali JPBD daaaa

neh masa deme buat majlis makan-makan..
perpisahan kot... well bab makan.. sila lihat aku *yummeh* 

bestie masa UiTM!! well kitorang ada baju geng tau!
baju yang aku pakai tuh laa baju geng... 
wohh memang i sayang deme kuat2!

kengkadang rindu zaman muda! eh..! byk aktiviti yang fun.. skrg bukan xleh buat cuma mcm xseswai aje dah... apa org kata feeling tuh kureng le...

papehal.. kalo antara kome ada yg baca nih.. ya, miss yu all! demn much! hope korg semua sukses n hepy la... yg mana blom kawen.. sila kawen *hint kat aku juge*

end of stori.. i sayang kawan-kawan i 

#gorjeshargaisemua!

No comments:

Post a Comment