Wednesday, March 28, 2012

Jon Johnny Jonathan Param ram rammmmm

Makan di johnny stimbot last 2 weeks...
yeah i melayan tekak ai..
mangsa? konpom la i mempelawa kekanda beta!
yeahhhh! mari makan!
p jesko pas koje adalah nikmat!
heaven sebab org yilek pokchi!
smooth aje perjalanan...
balik keje zaasss p amik kekanda *mcm bos lagaknya nk berjemput bagai*
opis dia sgt best! very mewah!
ok... amik aje ... terus ke jesko...
memula nk parking dekat je ngan pintu masuk black canyon...
skalik kekanda habaq... jom park kat jalan keluar jesko.. katanya lagi dekat..
ok.. aku tak penah try let's go laaa kita try..
skali serius s**t dekat sangat ngan pintu johnny!!
oh myyyy sooo heaven maven larh~ 
port org malas jalan banyak! 
ok next time leh park sitew~

here we are!!
Johnny!
kau masuk aje jon jony jonathan nih.. pelayan akan tanya.. stimbot ke order?
aku konpom la nak berstim..
dihalakan kat meja yg di tengah-tengah..
duduk laaa sambil dia hidang kat aku buku menu...
aku order set stimbot utk 2 org n minum rootbeer and honeydew spesel ;)
gambo? definitely ada tapi xbanyak sebab aku sibuk makan ngeeeeeeeeeee ^___*

dah dapat sos n telurrrrrrrrrrrr
lihat itu chop stick?
yeahh aku berjaya menggunakannya!! 
heeeeeeeeeeee *vangga*

budak hepi sbb dibelanja oleh adik...
yeahh dia merupakan "ah long" tetap kalau aku kering money..
xsalah blanja skali skala...
ye dak? *aku ikhlas nih kin!*

ini barang aku mintak as a starter...
yer laaa mender favourite kenot nikmati after berstim..
konpom x bernafsu aje makan mender nih nanti...
serius korg kena cube!!
aku shukeeeeeeeeeeeee shangat huhohooooo

bahan yang menjadi mangsa setim aku!
apa yg diletakkan semua aku sumbat except mushroom tuh lasssttt skalik!
hoihhhh xsabaq nk soruuuuu!!!

minuman yg aku hadap...
konfem konfem laaaa aku makan rootbeer..
haaa kekanda aku konon laa kata air guava sedap bagai..
skalik hamik!!!
yek yekkk pahit!!!

punye paksa diri habiskan air... 
oh yaaa, sila lihat itu periuk.. 
licin tinggei sup aje.. heee 

licin licau...
puas ati...
abes tak sampai RM50..
perot kenyang..
ati senang...
amma~

itu aje crita jon jony jonathan...
tiap bulan kena ada xtvt ini..
barulah ati senang...
cuma bulan depan aku perlukan org blanja aku...
baru best kita kasi rotate ya...
heeeeeeeeee

ok... tata and hav a nice day eberibadih!

#sigorjesukajony

No comments:

Post a Comment