Thursday, March 27, 2014

runseng kapla!

arghhhhhhh!
ok da jerit! puas!
hahaha motip?
ohh saja nk share.. sekarang nih tuan belog sangat berselirat kapla otak...
huhuuu tengah buat tesis...
semester ni bab 1 dan bab 2 aje...
tapi aritu dah submit bab 1...
dapat feedback dah!
huuuuuuu gilossss baaaanyak kena ubah..
yang paling penting sumber le...
hahaha dulo masa blaja dip.. lain kekdahnye..
nih bila degree lain plak jalannye...
banyak kena komen sumber mana aku amik..
yelaa pakai cakap je masalah tu tapi aku xde bukti...hahahha
maka.. nih bile nak repair.. is amik masa la!
aiyaaa.. dahla minggu ni nak bercuti da!
bab 2 pong aku xsetart apa pong! hoiiii
rasa macam nak hantuk kapla!

lately badan sgt tak larat...
kaki kat bontuit dah krem krem manja..
orang kata dah sarat berat...
tapi memang le.. last scan baby dah capai 2kg...
xsabo nak tunggu baby kuar!
baju semua da beli.. tinggal nak basuh je..
ohh itu kite bagi abg syg yang lakukan.. hahahhaa
ohh balik pada tesis... bab 2 nih kena baaaanyak pembacaan!
aku nih mana laaa nak baca sangat...
faktor usia tua!
aku sangat perasan.. novel faveret kan...
bolum abes baca lagi...
ada je dalam laci tu.. tah zaman bila nak abes..
ahhhhh tua nye akuuuuuu T__T'

nak tulis apa lagi ni?
naik blur pikir..
memang asal hapdet je ni hahahhaa..
ok la..nenanti aku tulis balik...
tolong doakan aku selamat melahirkan baby ye!
hehehehee

love,
B =)

No comments:

Post a Comment