Monday, November 12, 2012

Shopping Online :)

citer sal shopping nih kannnnn...
seronok!
mau nye tak seronok... sebab skrg senang..
asalkan ade Maybank2u.. ade CIMBClicks.. settle!
kat ne selalu aku shopping online nih?
hik hik hik..

kalo macam baju.. disebabkan aku nih Plus Size jadi aku selalu usha jessabella...
nk link ke?? hehehee.. bereh bohhhh!
klik aje SINI
kat situ korang leh usha banyaaaakkkk...
baik dari TOP.. dress mahupon cardigan.. legging...
memacam ader...tapi itu baru baju.. perkara penting yang aku nk kabo...

pasei shopping online beg...
ye so far yg menjadi kegilaan aku adelah beg!
bukan apa... aku ada gak tgk kat FB... harga melampau okkkk dari website yg nih...
aku dapat tau beg shopping online nih dari blogger arianna...
kenal ke? alaaa bvlgari girl.... 
dulo dia yg buat.. skrg ada org lain da tolong uruskan...

nama web tu Blackribbon Closet Online Shop...
xpayah susah susah google.. nah klik nih!!
sejak aku terlibat ngan blackribbon nih...
kalo ikotkan dekat 5 jenis beg dah aku beli...
puas ati... nk tgk yg mana menjadi idaman ati?
nih Rachel Handbags..
harga RM39...
aku memang suka beg nih..
sebabnye sempoiii...
sumer mender aku sampak dalam nih..
ish jadi beg hikmat okkk
selain warne black... aku beli jugak warna turquoise...

nih lerrr lagi satu beg yang aku beli...
postage baru RM8 je untuk satu beg...
kalo korang berminat... lepas da berkenan beg yg mana satu...
sila la isi borang..
borang memang dorang dah sediakan..
makaaaa isi dan tunggu respon dari dorang..

haaa yang nih pon baru jeee aku purchase..
malangnyee sudah di ambil oleh kekanda...
haishhh ape la naseb..
bolum sempat aku nk rasemi...
udah kena cekau T__T'

 sweet kan? heyy beg okk bukan amoi tuhh...
macam nih punye beg tak sampai 40...
santek...
tapi aku xnak beli dah...
banyak sangat beg weyyy..
tahan hati je....
ikotkan ati nk gak beli nihhhh..comel sangat! geram!!!

 cun kan?? hehehee besor gedabak haaaaa
pueh hati nk sumbat okkk...

 yg nih brown plak...
amacam??
nih lagi satu beg yg aku sangat berkenan!!
tgk wane biru dia!
merah dia!!
adoiiiii fitam ok...
bile shopping online nih...
ko kena bawak istigpar banyak2...
bukan apa... dok klik klik..
cepat nau duit kering weyyyy....

kalo ko order arinih...
akan pos lusa paling lambat.. within one week kau da dpt...
auwwww then gunaaaa so sweetttt...
korang tunggu apa lagi??
cepat gi nelek n usha apa yg kome berkenan..
gerenti pueh hati kome wehhhhhhh :)

Happy Shopping Guys!

5 comments:

  1. Thank you Balkhis for your entry on our online shop. Thanks for your repeat order too and hope you like the items you bought.
    With this entry you are entitled to 20% discount for your next purchase :) enjoy !

    Blackribbon Closet

    ReplyDelete
  2. santek weh...tambah gojes dengan u...nk usha gak ni :p

    ReplyDelete
  3. Salam Ziarah,

    Beg orang mude2, auntie x sesuai..hik3x

    ReplyDelete