Monday, November 19, 2012

Preview Movie

movie yg i nk stori ialah... 
ISTANBUL AKU DATANG!
woooooo sangat best!

 poster movie..
kiut kannnnnn
 
kalau korang pi tengok.. sangat tidak menghampakan!
bukan macam aku terima nikahnya...
tengok trailer sangat sangat laaaa seronok...
bila tgk movie... hmmmm *buuhsan* amattttt..
gediks malampau! even belakon sbg suami isteri... xperlu adegan yg pada aku overrr nye...

dalam Istanbul Aku Datang (IAD) nih.. aku tgk trailer dia omak aihhhh cite budak2...
tapi aku tetap ke panggung sebabnyaaaa...
sebab aku suka tgk BETO...
dan aku yakin lakonan Beto takkan menghampakan aku..
tekaan aku tepatttt sekali y'alls!!
sangat sangat touching dan klako watak dia...
oh ye... eeee jangan biadap!

citer start dengan lisa surihani as Dian pegi ke Istanbul untuk buat bf dia Azad lakonan Tomok melamar Dian. Tetapi bila Dian di sana, Azad mcm nak xnak je layan Dian.. so berlaku laa eksiden tung tang tung tang...
eksiden apa? sila p panggung tgk sniri ok???
the end dia yesss memang leh tau sapa dapat...
tapi ahhh xkira aku nak bitau jugak citer nih so sweet n kiut...
mungkin lisa itu seniri pengaruh kekiutan kot...
apaa ko xpecaya.. sila lihat bawah nih!

 haaa kau tgk nih.. dia buat muka cmnih pon somel..
cerr aku buat.. muehehehee..
konpom korg pitam!
kehkehkeh

 beto nih ada charming dia..
uihh naseb da kawen hoiiii

kiut jee naik moto.. eh ke vespa??

 ini le pelakon nyee...
pada aku tomok ada kekok sikit..
tapi dimaafkan ya..
al maklum baru first time belakon kekekee

ishhh kalo sesapa ada donlod ke beli ke sila bagi ngan aku..
mau copy je..
*cheapskate* bukan?
yaaaa hahaha :)

dah! 
apa tunggu lagi???
cepat gi serbu pawagam!
rasenye dis two weeks final tayangan kot....
hehehe

ok, bai!

#kisses

No comments:

Post a Comment