Monday, July 30, 2012

Nasi Arab the Femes!

Salam ramadhan!
nk stori pasal Nasi Arab the femes kat Manjung...
Korang kalau datang Manjung @ Sitiawan mahupun Lumut...
sila serbu Bazaar Ramadhan bersebelahan Dewan Merdeka, Majlis Perbandaran Manjung..

kenapa eh?
sebab kat situ ada jual nasi arab...
nasi arab apa tu?
nasi nih dia bley makan dengan 3 jenis lauk...
yakni, AYAM, LEMBU ataupong KAMBING...

semalam sampai je dari KL..
si bongsu, atang ajak g bazaar....
kakak pesan nasi arab...
baru jam 4...
pelik kenapa kena pegi awal...

masa sampai tu... baru jam 4 ptg okkkk...
bagi order...
abg tuh amik laaa tulis lam kertas mcm biasa...
sekali kauuuuuu kena tunggu..
sebab order yg atas aku tu berimbun okkkk....
order aku tuh kira second last la...
jenuh tunggu...

tapi naseb la g pukui 4 dik non oiii...
yg deme dtg jam 5 ptg tuh.. wassalamuu... sila beratur dulo...
xpe... kome tak caya ye?
meh usha bukti weeee

neh dua minit pas order aku diambil....
baru siap grill...
ohh itu ayam n lembu....

tuuu diaaaa.... nih selepas setengah jam aku dok bertenggek depan abg nih ...
huuuuu bertimbun bukan?

neh laaa kedai dia... betul² ada nama arab...
kalo kome g bazaar nih.. dia sorang je gerai arab...

 saksikanlaaaaa itu merupakan periuk kedua.. selepas setengah jam aku tenggek..
mmg semua cara kareh nasi, potong lauk..
mmg aku jadi saksi okkk...
setengah jam tuh adalah order org start jam 3 prtang ye...
kau bayangkan order aku jam 4 petang..
sila bertenggek lagi....

ohh ini la pengusaha nye...
haniff...
kalo kome minat nk makan tanpa beratur panjang.. sila call ye...

can you imajine??
panjang bukan? masa nih dah jam 530 okayyy...
aku xleh bayangkan kalo pukui 6....

masa bebuka... nasi segenggam...
acar buah... kambeng...
wassalamuuuu....

itu saja....
byeeee :)

*edit : kalo berminat nk order tanpa beratur panjang.. sila le kol abg hanif nih ye.. tapi pastikan sebelom pukui 2 petang... nanti booooolayan...

Hanif Nasi Arab - 0105610126

selamat menchoba!!!

#kishhh

No comments:

Post a Comment