Friday, July 13, 2012

Beli novel lalalaaa~

ohhhh lama okkkk dah xlayan novel...
my fav novelis adalah aisya sofea, norhayati berahim, bikash nur idris...
skrg nih dah banyaaaakk novelis ok. bersepah...
kalo dulo mmg itu la paling ngetop ok...
then fauziah ashaari... itu jele...
skrg kan.. aku baca novel kat penulisan2u..
kat situ baca dulo then kalo best baru carik buku..
lagi jimat kot hehee...

ok ke popular...
sebab tgk buku yg aku cari nih best seller okkkk...
jenuh juge carik...
then jumpa :D
suka okkk...
beli 2 buah buku... satu lagi aku baca kat penulisan2u..
jenuh juge tunggu sambungan citer..
tapi idak bersambung²..
rupenyee udah kuo novel okkk..
terus sambarrr...puas ati!!!

oh ye.. kalo beli kat popular. sgt suggest korg jadi members..
alaa apa la sgt kan.. untuk 3 tahun hanya bayo RM25 aje..
murahkan? then sgt berbaloi.. beli apa saja kat situ kecuali makanan kau dpt 10%
kalo dpt musim sale... konpom 20-50% ko bley dapat hokey...

2 buah buku yg patot nye total dpt RM43...
dengan 30% aku hanya dapat 36 aje ok..
puas ati!!!hehehee *tengok lebarrrrr senyum aku* :)

jom layan gambo!
 ini leee bukunyeee..
hehehee bertambahhhh lagi koleksi i..
vangga!!!

 ini leee buku yg aku duk jenuh tungguuuu sambungannyeee..
tup tup dah kuo buku...
kiter samborrrr!

 nih sinopsis citer nyeee..
haaa aku kalo bab lelaki ego mmg aku suka baca...
bajet bagus kannnn...
takpe.. nti dah baca.. i bg rating hokey???

 ini adalah buku best seller ye...
sila lihat ye buku nih tercalon utk anugerah pilihan pembaca...
sebab tuh dapat 20% off yeeee....
nmpk mcm best...
so nti kita baca.. and kasi review kat y'alls yee...

sinopsis criter...
sesapa nk pinjam boley... tapi dikenakan deposit duloo 
bagi mengelakkan kerosakan buku..
oh ye.. saya sangat sayangkan novel saya ye...
semua nyer chantek² lagi even da bertahun!
ohh lagi satu.. kalo kat tulang buku rosak pon.. i ley mengamuk ok...
emo tak tentu pasal kan?
ajenyeeeee emosional! hahaha

ohh the bill!
harussss lah simpan!
LHDN nanti kan.. 
leh buat ekskius hahahahhaa....

seeeee i tak tipu y'allss okkk...
mmg dpt diskon ok...
seee seeee... *pembuktian*
hehehee

itu je nak citer tujuan sebeno ke aeon 18...
pas nih konpom menyepi jap...
yele... jadi ulat buku *ehem ada kriteria jadi isteri mithali x?*
ok, bai tu je...

#gojeslovesreading!

3 comments:

  1. wa!lama gile dh aku tak membaca novel..skang kena bc benda ilmiah je..nak baca novel dh takde masa..tgk tv pun cecuri..T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. okkk aku insapppp...
      keje banyakkkk tapi ketagih ye..
      tunggu aku ada somi baru mcm kau hehehee...

      Delete
  2. aku skang nak membaca assignment students..ngajar BEL120 ngan BEL311..paham2 jela..last2 aku rasa english aku pun to drain...T_T..cepat kawin wei!!best!..bile time takde anak la..haha..jahat aku..

    ReplyDelete