Tuesday, June 19, 2012

Spirited Away in KL!!!

Salam y'alls!!
Hakak baru balik dari KL...
dok bertapa jawab sumer soklan pekse..
ALHAMDULILLAH evrythings went very well :)

balik dari KL dgn penuh semangat even sedih sob..sob.. sob...
(lama lagi nk jmpa buddies)
betul apa org kata kawan mempengaruhi hidup kita...
Syukur sgt pada Tuhan sebab memberi aku kawan yang baik dan selalu memberi kata perangsang...
THANK GOD I FOUND Y'ALLS!

nasihat dan kata-kata yg membina semangat yg diorang bagi kat aku..
terasa mcm aku baru idup semula.. tersedar dalam tido yg nyenyak...
hmmm akan cuba tempuh kehidupan dgn hepi...
Life is Short huney, Enjoy it while u Live!

oh ya.. kawan kat perak juga membantu sebeno nye..
cuma ati aku kental di sini...
di KL.. mudah lenturrrrr hahahhaa *gedik!*

 hahahaa who loves me?
xperlu diungkap...
kata-kata nasihat, perangsang dan semangat yg korg bagi dan lemparkan kat aku..
BUKTI korang sayang aku ngeeeee :D
aku pon syg korg jugak ok?

ok korang.. nk sambung buat keje ye..
haaaaa LEGA!

#gorjespiritedaway!

2 comments: