Thursday, June 21, 2012

Lavender Hair and Beauty Spa, Ipoh

salam khamis untuk y'alls...
ari nih I nk cite pasal facial treatment...
so far dah 2x p...
first time p masa spa nih baru bukak on 15 may 2012... 
nama spa nih..
LAVENDER HAIR AND BEAUTY SPA
lokasi kat Tambun, Ipoh... betul² depan balai polis...
laluan ke Ampang- Tambun ye anak²...

FYI.. aku dah 4 tahun tak buat facial...
last aku buat pong masa nk konvo...
nih aku buat utk suka suki gedikssss.. bley ?

aku g wat normal facial...
weyy sonok kot.. muka kena belai..
selama 4 tahun xbuat facial.. hasilnya sgt teruja!!!
white head/black head/minyak.. semua dpt di kesan dan dibuang!


 nih gambo sebelom ye kengkawan....
betapa berkeladak muka aku...

 ini selepas...
can you spot the differences??
hasil pelaburan RM 25 sahaja!!
aku baru buat normal ye anak-anak..
bayangkan kalau aku add-on VitC, collagen, whitening??
hehehee sendiri fikirr yeeee

berminat tak nk g??
nahhh alamat!!!
lengkap ngan phone if nk booking dulo laaa..

 Antara rawatan yang disediakan :
 

nak buat??? sila call yee buat booking dulo...
yelaaa mana tau p kena tunggu dah buang masa okkk...

waktu perniagaan dorang :

alamat dorang :-

apa lagi? jom la sesama menuju kechantikkan!
kalau yg da kawen.. buat untuk suami sayang n terpikat..
kalau yg mcm aku single lagi.. buat utk kepuasan diri...

bila dah buat facial nih... terasa muka bersih sgt..
kali ke-2 aku buat skali ngan resdung..
gataiiii sgt idong nih..
teruja tgk hasil terutama kat hidung nih...
mmg kuat resdung!
then buat normal facial again..
mmg terbaik hasil..
even p KL ada yg tegur muka I nampak bersih, licin..

ok pas nih nk buat sebulan sekali..
kasi aura itu menyerlah hehehee...

kalo sesapa segan nk g sensorang...
plisss contact I.. 
my pleasure nk bawak korang ok....

oh ya.. For Ladies Only ye...

Men taleyhhh yeeee!

#sigojesjadichantik hepy!!!

6 comments:

  1. Salam Ziarah Gorjes,

    Buat facial sebulan sekali..sudah tentu gorjes..hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aunty!!!!
      epi sgt saya aunty blogwalking kat sini!!
      terharu!

      gorjes? aminnn!!! hehehe

      Delete