Tuesday, December 24, 2013

atas bawah tepi belakang?

ape bende laaa tajuk kannn..
haishh lama xhapdet hoih!!!
streeeessssss! <kang gary mode>

oh ye apa nk crita...
gambo xde ah plak..
sebenonye banyakkkk gilos crita tapi aku da tatau nk karang cmner...
vley ke?
ermm nk share cite kawen.. 
tapi gambo bolum dapek..
basi dah hoiii cite tu...
nak cite sal makan makan...
ada gamba tapi malas nak haplod...
oh mungkinkah akan terkubur ini belog?
haaaa org nak berblog aku pon sibukkkkk nak blog..
tapi malas nk cerita bagai...
haihhh!! (ha kira bape kali aku ngeluh nih!)

korang mesti tertanya kan camne sakit kaki aku tuh kan?
last check up kalo xsilap bulan nov kalo tak silap..
end of nov...
alhamdulillah aku berjaya discharged dari pakar ortho  Hosp. Seri Manjung..
heppy sangat.. masa kena discharged tu aku cuma ada bengkak kaki aje..
atee mana buatnya.. aku dah tak larat tetiap bulan nak gi follow up check up kat manjung tu haaaa...
kenapa tak tukar centre ya?
sebabnya sini parking payah tensi tau!
kalau kat manjung leh laaa mak bonda atau dinda yang hanto...
tapi itu leee jenuh nak balik manjung...

hmm apa lagi nak cite nih?
jenuh aku nak perah kapla otak nih...
eh dahla... nanti ada cerita bergambar laaagi best layan blog..
aku dah kurang skill cerita dalam blog nih...
sobb..sob.. seddeyyyy :(

okla... sapa ada running man episode 175 ke atas kabo!!
aku nak kome donlod aje yek!
okbai.. aku kelu menulis bahan bacaan 

babai lalingsssss....

i janji akan update slalu beserta gambo yang chantek ya...

love of lots!
Kiss ;)

No comments:

Post a Comment