Tuesday, October 2, 2012

Artis sangat! ~Fasha~

Salam y'alls! Rindu x?
mood byk nk citer kat korang nih..
hahaha banyak eh? gambo byk!
kredit gambo to abg poji :)
tq bang..

ehem kali nih nk stori sal koir..
sanggup ke korang dgor?
hahah dengo jela.. ehh silap.. baca sampai muak..

as usual seperti tahun sebelum belumnye..
koir inovasi jabatan aku nih diadakan..
peringkat kebangsaan opkosssss!*kau ado*
disebabkan hari inovasi hanyalah satu hari...
maka dgn itu beberapa bulan sebelom hari sebeno...
mari kita adakan hari inovasi *saringan*
kalo xsilap aku.. aku ada stori mori kat sini..
pi baca dulo baru fhm citerrrrr!

setelah terpilih ke peringkat akhir.. ehemmmmm...
latihan ? hahaa still tak bermula..
mungkin terrrrrlalu banyak kekangan halangan...
ye.. korang boley guna konsep..
"banyak halangan pasti beroleh kejayaan"
PERCAYALAH!

bab halangan kekangan.. xperlu di ceritakan...
sebab bio aku n team simpan sbg kenangan pahit duka terindah *walopon pahit!*
okey stret to da point ye kawan kawan...
kejadian berlaku pada 18 September...
masih ingat akan family day aku?
yg buat 15 - 16 Sept?? xhengat? sila baca ini!

17 tuh cuti kan? sebab 16 jatuh hari ahad.. maka di kala org berehat santai...
aku dah selamat ke kl... naik bas? yee bestt selesa banget deh!
ok short cut lagi.... eh jap jom layan gambo le..
xreti aku nk stori...
gagap kejap hahahaa

haaa nih masa pagi 18 sept tu
sebab kan xsempat nk buat latihan masa smp kl (17 sept)
ohhh halangan pertama nk sampai kl adalah JAMMED!
tq... :) 5 jam perjalanan...
naseb la bas selesa...
tapi dalam selesa tuh.. nk muntah pon ada..
perot kosong nyah...
ok, back to d stori...
kenapa eh ada meja tu?
sebabnye pagi tu event start ngan debate final...
koir nih sebelah petang..
masa nih i told u nokkkk.. orang silih ganti masuk dewan...
setakat nk tgk ruang aje...
nyanyi? ade je xkuo sore..
ateee segan yop!
tapi aku? bagi je kuat pitching.. terbaik kan?
muka cikgu koir? cemberut! tahniah y'alls..
rasakannnn...
sebab pas tu ...... haahhahahahaa

 sebab kitorang kena denda...
eh hellooooo da beso pon kena denda eh?
ye kawan2...
kes nye senang je..
cikgu tak puas ati ngan nyanyian kitorang atas stage tadik...
maka cari space.. buat latihan...
rasa kau kat situ gelek nari, nyanyi...
i tell u, badan berpeluh mcm senam aerobik...
merasa kauuuuu...

 gigih bukan? ehem pas buat latihan nih barulaaaaaa senyum sampai ke tingeee
hahahaa seksa okk nk bejaya..
kau hengat senang?
penuhh pancaroba kalah siti nurhalija okehh!

 dasarrrrr camwhore!
nih baru sampai muzium...
ohh ye function buat kat sini...
sampai aje cari tempat nk tgkap gambo..
haaaa dapat le...
amacam? chantek x baju kitorang?
nak beli? NAGOYA aje :)

lepas kena dera.. lapo weyy!
balik je hotel bizi kemas barang...
then terus check out dtg muzium..
naseb laaa makan pagi baru aje mula..
ayuh bismillah!
*maapkan muka beta itu*

 itu la cikgu kami...
ehem yg berkaca mata hitam..
bertudung biru *awning* bini dia...
xmakan..katanya xlalu selagi xbes koir hahahaa

kami pun terus la menunggu....

 menunggu...dan terus menanti giliran kami...

 tunggu lagi!

 ehem JPBD Melaka...
mereka pon menunggu macam kami ;p

walopon menunggu...
wajibullll camwhoring....
dasarrrr kan? hahaha pantang diacukan!
wajib memberikan pose yg menarik hahaha

 yeah masa yang ditunggukan..
tiba!
berdiri beratur utk beraksi!
yeahhhhh....
kitorang kena nyanyi lagu patriotik 1..
lagu bebas 1...

 persembahkan kat yu alllsssss
MELODIOUS JPBD PERAK...
haaa terasa retis sangat!
ohh fasha malu tau!

persembahan yg sangat bertenaga.. kata MC aritu..
tatau la beno ke tenaga atau saje je sedapkan hati hahahaa...

 penyudahnya..
johan!
dapat le 1K...
alhamdulillah.. dpt duhet nk beli bas koir hahahaa
 seblom bertanding... nananera da bitau..
kalo menang johan harussss bergambo kat kete saga nih..
hamikkkkk kau!

 tgh le tunaikan nazar..
tetiba ade le satu group tourist dari beijing..*beijing ke?? ke pekan gurney?hahahaa*
deme pon nk join nangkap gambo...
al maklum sumer pakei serope...
retis kan??
ahh fasha malu sangat tau! *lari kedek2*

 abadi kenangan bersama trofi..
ohh dah penah rasa johan..
dah rasa tempat ke tiga...
ermmm manager, nk bersara dan berpencen boleh?
hahahaha elaun kasi mari ;p

fasha dah bitau.. fasha xglemer ponnn
tapi deme degil... paksa paksa fasha!
eeee fasha tak suka tau!
saje jeeee nak bagi farah malu tau! eh eh eh fasha.... 

 masa saringan nye video...
proudly presents to you...
ok! jgn tanya kenapa aku lain dari org...
anggap jela aku spesel yekkk hahaha

 masa nih tahap kerasukan aku sgt la tinggi..
kalo korg zoom leh tgk mulot aku nganga..
yerr sedang dirasuk oleh red kebaya!
ehemmm tapi masa final... aku well behave...
sopan santun gitu tau!
malu fasha!

keluarga melodious saya :)
gambo bersama Head of Dept...
Manajer and family choir :D

sekian sahaja stori saya kali nih..
sebarang pertanyaan sila komen..
ehemm... maapkan saya kalo ada pihak terguris hati 
fasha xsengaja tau!
ok, nanti aku rajin, aku hapdet lagi yeee..

till then, adios n salam!

love y'alls :)

#eh, fasha suka shila amzah ok! #shilalas :D

4 comments:

  1. aku sukeee bangat n3 ni... hahaaahahahahah terhibur mak pagi2 ni tauu nyah!!...

    ReplyDelete
  2. lemak lemak manesssssss...
    trimas membaca!
    love to make ur day beby! :)

    ReplyDelete
  3. tahniah la all of u....mmg kebabommm la MELODIOUS PERAK....(PnG MaLi :)

    ReplyDelete