Saturday, September 15, 2012

kena belanja!

hari kames malam jumaat...
berukband celcom da kena bar..
tahniah! eh aku pelik la... aku byr tetiap bulan
tapi manjang je ada tunggakan!
aku sorang je ke yg xfaham cara celcom charge? ke ada antara kome pon sama...
tak pong celcom je lembap xhapdetttt payment kiter...

bulan 8 aku bayar dah..
tup tup baru nih dia sudah bar kata aku tak byr..
aku da mls nk byr on9...
aku p la menapak ke tesco stesen 18...
beli kat situ.. mari kita setel di situ...

aku ajak la kekanda aku gi..
FYI, kakak aku duk skali...
dia pong keje kat ipoh nih..
sepanjang 2tahun di ipoh bersama kakak.. saya rasa idup saya senang..
kenapa?? bila nk makan aje..
kita hanya perlu kontek aje.. maka makanan sampai depan mata..
begitu juga dgn dia..
kengkadang gado tu normal la kan dik non???

ok melalut dah...
aku pi la celcom tuhhh tanya..
nampak gaya org di situ claimed aku bolum byr for 2 months..
gilo apooooo! aku start guna june... 
evry month never missed ok...
payment via online.. ecehh konon canggih la?
hamikkkk 2 bulan xbayo..
fineeeee celcom kau makan duit aku...
then aku pon bayo laaa yg kengkunun tertangguh tu... 

then bebaru nihhh aku dpt email yg kata bil celcom aku tertunggak..
the amount adalah sebanyak yg aku bru je bayor tu...
maka.. xbley jadik nih.....
bikin panassss aje...
aku bukak la celcom online services...
dkt situ hapdet payment...
tapi apsey bg email kat aku?

kira skrg aku cuma byr bulan 9 aje la...
finee lembap laaa celcom nih hapdet payment...
naseb beruk kau laju jugak...
if notttt... mmg makian laa dapat...

haaa panjang beno mukadimah..
aku nk citer aktiviti pas bayo bil..
kekanda aku blanja makan pizza hut jam 9mlm..
tahniah bakis! kalori lagik.. muahahaha

apa yg aku makan? lets usha da pix :D

 aglio olio spageti...
aku makan nih..
terpengaruh ngan ekin la nih!
tak habes pomot mender alah nih...
komen aku? sapa suka pedas sila makan :D
bagi aku nk sedap lagi, sila tambah cheese powder...
hahahaha dasarrrrr! mana laa xnaik berat kan???
feduliks hah!

minum plak aku amik ice coffee blended..
amacam y'allssss..
balas dendam sangat kan?? hahaha
xde la sedap sgt so-so aje...
dasarrrrrrr ahahhahahaa

the penaja...
lihat dia perabes kan aku nye spagetttt...
masa nih aku da kekenyangan...
pedas aku da xlalu nk makan....
hahahhaa alasan! padahallll aku da makan menatang lain seblom spaget...

mender lain yg aku da makan adalah...
mushroom soup..
tetiba aje mengidam dik non...
hehehee

nih plak yg licin licau adalah tempura prawn...
aku x dip ngan mayo..
aku kasi cicah sos cili aje..
pergh best gak sesekali pekena!
ok, ada yg dah kira jumlah kalori aku malam tuh?
hahahahhaa tahniah!
sapa dpt kira tepat nti kabo eh!
aku leh bg adiah :p

si penaja hanya minum milo panas aje..
over kan aku...
aku ice blended dia minum milo panas aje..
hahahaha kaki kikis...
eh bukan pisau cukurrrr lalalalaaaa~

ok, hasil pelaburan kita malam itu... :D
heheheheee
time kasey penaja...

hehehe.. perot kenyang, sila pulang rumah...
puas ati tido.. esok keje..
apa apa pon... mood hapdet ada.. best criter...
panjang gitewww~
ok, tata!
jmp lagi jgn jemu jenguk belog ai hokeyyy??

#love y'alls~

2 comments:

  1. kak teh,, ko g makan ngn kak ekin ble nie?? x ajakkkkk

    ReplyDelete
  2. oi,, hapdate lewww yg baruuu

    ReplyDelete